top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Fudbaleri banjalučkog Borca jednoglasni: Najviše nam fale pripreme na Splavu!


BANJA LUKA, 10.5.2020. godine (Neđeljnik) - Jedanaest kola prije kraja Premijer lige fudbaleri banjalučkog Borca nalaze se na četvrtoj poziciji sa svega devet bodova zaostatka iza Sarajeva.


Međutim, zbog virusa korona liga je prekinuta, a fudbaleri treniraju individualno. Pitali smo ih da li im nedostaju zajednički treninzi i šta im najviše nedostaje u periodu bez treninga.


U jednom su jednoglasni - nedostaju im kolektivne nizinske pripreme na banjalučkom Splavu.


Nekadašnje uzdanice Crvene Zvezde Mirić i Vujaklija kažu da je zatvaranje banjalučkog splava veliki hendikep za Borac, jer kažu da su oni najbolje partije u dresu Zvezde pružali dan nakon obilaženje nekoliko beogradskih splavova.

Sjećam se da sam 2017. godine u dresu Zvezde nakon cjelovečernjeg bančevanja, ovaj primprema po splavovima sutradan postigao dva gola protiv Spartaka iz Subotice - kaže Vujaklija kojeg saigrači od milja zovu Violina.

Zimsko pojačanje Borca, fantastični Zakarić koji je došao iz beogradskog Partizana, slaže se sa saigračima i kaže da je popularno "splavarenje" kao vid treninga neprosto potrebno svim igračima kako bi dali svoj maksimum na terenu.


Čitaoci Neđeljnika se sigurno sjećaju moje genijalne partije protiv danskog Nordsjaellanda i pogotka koji sam postigao. Ja sam ubjeđen da je to zbog toga što smo se prije utakmice ja i saigrači pripremali na jednom beogradskom splavu - kaže fudbaler iz Gradiške i dodaje - u zagrebačkom Dinamu se jednostavno nisam mogao dokazati kad oni nemaju splavove.

Trener banjalučkih crveno-plavih za Neđeljnik kaže da uprava nestrpljivo čeka da se na Vrbasu završi i drugi banjalučki splav, jer će se time steći svi uslovi da velikan iz Platonove, nakon deset godina ponovo postane šampion Premijer lige Bosne i Hercegovine.

43 views0 comments
bottom of page