top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Opozicija će u Skupštini RS umjesto korištenja zviždaljki lomiti pleksiglas

BANJA LUKA, 28.06.2020. Nastavak zasjedanja Narodne skupštine Republike Srpske pratiće nove metode opozicione borbe.

Nakon što su prošle godine opozicionari prekidali rad skupštine koristeći zviždaljke, ove godine će posegnuti za novim metodama koje su omogućene epidemijom COVID-19 virusa.


"Juče smo kolega i ja ostali sami u sali za zasjedanje, on je bio na strani gdje sjede poslanici vlasti, a ja u svojoj klupi. Uzeo sam zviždaljku i zviznuo, a on od pleksiglasa se ništa nije čulo" kaže opozicioni poslanik B.B

Ovaj poslanik smatra da je rukovodstvo Skupštine namjerno postavilo ove prereke kako bi se spriječio opozicioni bunt.


"Sada više nikoga ne mogu pošteno ispljuvati, jer sve ostane na ovoj plastici, ili se vrati meni u lice". kaže poslanik.

Opozicija zbog toga sprema dva scenarija. Prvi je da svako od njih donese boju i četku i da svoj pleksiglas prefarba po ličnoj volji, i da tako natjera rukovodstvo slupštine da ove distancere ukloni. Drugi scenario nam svojim riječima objašnjava poslanik B.B.


"Ukoliko ih boja ne natjera, mi ćemo zubima da kidamo ovu plastiku, a čuo sam da su neki alergični na škripu što me raduje".

Ostaje nam da čekamo ponedeljak i razvoj događaja po pitanju ovog problema.


Dok opozicija smišlja strategije vladajući klub poslanika poručuje da pleksiglas zbog odsjaja povećava osvjetljenje u sali, i da su već izvrnuli 12 sijalica i tako ušedili 74 Kw električne energije.


Žarko Ostojić

106 views0 comments
bottom of page