top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Političari zaraženi koronom, nemir među uvlakačima

BIH, 29.06.2020. (Neđeljnik). Mislili smo da su naši političari imuni na virus COVID-19, ali najnovija testiranja su utvrdila da to nije tako.


Upravo zbog ove činjenice nastao je haos u kabinetima ovih političara kao i u ministarstvima, agencijama i direkcijama.


"Kada sam čuo da je moj šef pozitivan na virus Koronu uhvatio sam se u čudu, mislio sam da mu niko ništa ne može. Čak smo se sprdali sa virusom, a evo sad šef mora u bolnicu a ja u samoizolaciju". kaže Drago Gvero, po zanimanju uvlakač, a u slobodno vrijeme i potparol u jednom ministarstvu.

Simo i njima slični su nam se požalili da su bili u kontaktu sa svojim pretpostavljenima više nego dovoljno dugo, te da bi i oni mogli biti kliconoše.


"Svako jutro ministru otvaram vrata kada ulazi, podmećem jastučić na fotelju, otvaram poklopac naliv pera. Kad je vanredna situacija šustiram brkove i češljam" kaže Anka Seldum, savjetnica u Vladi Srpske.

Zbog činjenice da su u ovako prisnim odnosima sa svojim nadređenim, javnost ovaj sloj službenika naziva uvlakačima, rektalnim alpinistima i pertlašima. Ipak su ovo ljudi od krvi i mesa, koji za dobru platu i paket pogodnosti trpe mnogo toga, te bi im rijetko ko bio u koži.


"Žao mi je uvlakača, njihov život je sličan životu rudara. Osuđeni su na mračne i vlažne prostore, ne fizički, ali psihički čame i za to treba jak želudac, ali i čulo ukusa. kaže Zdenka Prolić upravna analitičarka.

Upitali smo je na šta je mislila kada je rekla da uvlakačima treba i jako čulo ukusa.


"To znači narodski rečeno, da progutaju ono što pas s maslom nebi pojeo"

Iskreno sažaljevamo ove ljude, nadamo se da će doći bolje vrijeme za njih, a doći će kako se bude spuštao ego njihovih "šefova". U nadi da će i ovo teško vrijeme stameno progurati jedino što im ne treba je Korona i optužba da su je upravo oni donijeli svom šefu.


Žarko Ostojić

34 views0 comments
bottom of page