top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Poslanik se zamalo ugušio zbog maske

BANJA LUKA, 1.6.2020. (Neđeljnik). Neobičan i zamalo tragičan događaj se dogodio na jučešnjem zasjedanju posebne sjednice Narodne Skupštine Republike Srpske, kada se poslanik opozicije zamalo ugušio zbog svoje maske.



Ovaj događaj nije izašao u javnost jer se dogodio u trenutku kada se umjesto direktnog prenosa emitovao marketing program, a vlast i opozicija su pokušali zataškati cijeli slučaj. Ipak akteri ovog događaja su odlučili da sa čitaocima Neđeljnika podjele svoje utiske.


Iz Švicarske sam naručio zaštitnu 5M masku sa specijalnim mikrofiber filterom. Znao sam da će me danas popljuvati ovi iz vlasti pa sam se htio zaštiti.

Nažalost po ovog poslanika je upravo bila kobna maska, jer je protok vazduha mimo filtera nemoguć.


U trenutku kada sam diskutovao, ovi iz vlasti su počeli da negoduju, a iz njihovih usta uz salvu uvreda izlazili su i bacili, ja sam naglo prestao sa disanjem, a klapna na filteru se zatvorila i nisam mogao disati - objašnjava nam ovaj poslanik.

Zbog začepljenog filtera je zamalo izgubio život, ali na svi sreću, spasili su ga kolege poslanici, među kojima se nalazilo 17 ljekara, što spacijalizanata, što ljekara opšte prakse.


Nikada više neću reći da ljekari ne trebaju biti u skupštini, jer su me spasili. Sreća pa nemamo grobare u klupama, sad Vam ne bih ovdje zborio - kaže spašeni poslanik.

Otežavajuća okolnost u spašavanju ovog poslanika je španer koji je ugradio umjesto klasičnih vezica, te ih nije bilo moguće u trenutku nesreće skinuti. Na svu sreću u masi se našao poslanik-hirurg sa makazicama.


Kolega je imao sreću, taman sam došao sa otvaranja ambulante, gdje sam presjecao vrpcu. Spoj sretnih okolnosti i moje sposobnosti u ovom poslu su spasili još jedan život. Ponosan sam i ako smo na suprotnim stranama - za Neđeljnik kaže doktor spasilac.

Oštećeni poslanik zbog incidenta planira da pokrene apelaciju pred Sudom za ljudska prava u Strazburu. Jedan od argumenata je neispravan filter, a drugi plućna bol koju je pretrpio. Sve u svemu sačuvan je još jedan život, a pokazana i solidarnost za koji se smatralo da je davno izumrla u ovom visokom domu.


Žarko Ostojić

18 views0 comments
bottom of page