top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Prisluškivali opoziciju pa briznuli u plač!

FOČA, 14.06.2020. (Neđeljnik) - Nakon javnog priznanja srpskog člana Predsjedništva BiH Milorada Dodika da prisluškuje opoziciju došlo je do ogromne medijske hajke, a jednom događaju se niko nije nadao.



Opozicioni odbornik T.K iz Foče nije ni sanjao da će mu zloupotreba zakona od strane vladajućih promjeniti život iz korijena.


Juče me je posjetio D.K. koji se nalazi u rukovodstvu vladajuće stranke. Pojavio se na mojim vratima sav uplakan moleći me da počnem raditi u Poreskoj upravi - kaže opozicioni odbornik T.K.

Opozicionar T.K je nakon ovog pitanja ostao u šoku, jer zna da je svoj politički život potrošio u borbi protiv ljudi koji mu sad nude posao i za koji se prvaci vlasti otimaju.


D.K. mi je rekao da je istina da nas prisluškuju, da su mene dva mjeseca prisluškivali i kada su čuli u kakvoj sam dubiozi briznuli su svi u plač.

Nakon toga su se svi zakleli da ovog čovjeka moraju situirati. T.K. je na ponudu pristao ali i dalje ostaje na svom političkom kursu.


Biće mi sada mnogo lakše, imaću novca za dopunu, konačno ću registrovati auto da ne idem biciklom, djeci ću kupiti tablet a ženi mašinu za pranje suđa - kaže ovaj odbornik.

Opozicija uveliko razmišlja da povuče tužbu zbog prisluškivanja i da organizovano krene sa kukumavkom, jer kako nam rekoše: Ako je uspio T.K. uspjeće i ostali. Ovakav vid uhljebljenja će poslužiti da se finansijski ustabile, a sistem sruše iznutra.


Žarko Ostojić

21 views0 comments
bottom of page