top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Razočarani prnjavorski funkcioner riješio da se ne kandiduje i poručio građanima: Svi ste vi isti!

Updated: May 22, 2020

PRNJAVOR, 9. 5. 2020. godine (Neđeljnik) – Dugogodišnji odbornik i član nekoliko političkih partija D.A., riješio je da se povuče iz aktivnog bavljenja politikom, jer je kako je naglasio, razočaran u narod.


Odbornik kaže kako je mijenjajući stranke i prelazeći iz jedne u drugu uvidio da među građanima nema nikakve razlike i da su oni svi isti.

Nikada se više neću kandidovati na izborima! Dosta mi je građana, svi su oni isti i svi samo na sebe misle. Stalno im nešto smeta, nezadovoljni su, a mi smo im za sve krivi. Džabe mi mijenjamo opštinske uprave i ljude u strankama kada za nas glasaju uvijek isti građani – rekao je razočarani odbornik.
Bio sam u svakom sazivu Skupštine od rata, čak sam bio zamjenik načelnika, te obavljao i neke značajne funkcije i uvijek je bila ista priča. Građani smatraju da su političari odgovorni za sve i misle da sa punim pravom mogu da nas pljuju i psuju. A kome mi da se žalimo za njihov izbor? Zar ne postoji niko kome oni treba da odgovaraju za njihove postupke – zapitao se ovaj političar.

On je istakao da se nikada ne bi bavio politikom da je znao sa kakvim će narodom imati posla.

Građani kažu da loše žive, jer ne valja vlast. Pa ko je nas doveo na vlast?! Taj isti narod koji nas je birao sada tvrdi da mi ne valjamo. To mnogo više govori o njima nego o nama – zaključio je naš sagovornik.

Stevo Draganović

279 views0 comments
bottom of page