top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

SPECIJAL: Ljetni program razmjene "RULE and TRAVEL"

SARAJEVO, BEOGRAD, 3.7.2020. godine (Neđeljnik) - Da je cenzus u Srbiji bio 0,5%, Čedomir Jovanović ga ipak ne bi prešao. Zato se odlučio da svoj politički angažman nastavi u susjednoj Bosni i Hercegovini.



Dugo sam razmišljao u kojem pravcu dalje da gradim svoju karijeru. U skupštini Srbije više nema mjesta za mene, ali ne želim da idem daleko odavde, kao mnogi naši sugrađani, trbuhom za kruhom. BiH je liberalno-demokratska država sa 14 vlada, ne sumnjam da ću se negdje ubaciti. Kao što znate, trenutno sam savjetnik člana Predsjedništva, ali sam siguran da će se naći i neka funkcionerska fotelja za mene. Nije mi bitno u kojoj instituciji, bitno mi je da radim - kaže Jovanović.

Lider LDP je imao tešku godinu, izgubio je na izborima, dobio koronu, ali ne gubi nadu.


Jedna vrata se zatvore, druga otvore. Prijavio sam se na nekoliko konkursa. Čekam da me pozovu na intervju. Imam dugogodišnje iskustvo, vjerujem da neće biti problema, a ne škodi ni to što sam savjetnik člana Predsjedništva BiH.

Ipak, ovo nije neuobičajena situacija za naše prostore. Podsjećamo na transfer Adama Šukala iz BiH u Srbiju, konkretnije skupštinu Srbije, tako da ovo možemo smatrati svojevrsnim reciprocitetom. Sjećate se Nina Raspudića koji je svoju političku karijeru nastavio u MOSTu u Hrvatskoj?


U obe naše države se govori o odlivu mozgova, mnogi odlaze u bogatije evropske zemlje. Mislim da je mnogo bolje da uspostavimo prekograničnu saradnju u ovom smislu, pa da to bude odliv mozgova u susjedne zemlje.

Već neko vrijeme se govori o uspostavljanju ljetnjeg programa međudržavne razmjene političara pod imenom Rule and Travel Balkan, ali je potrebno da se utanače još neki detalji. BiH je trenutno u testnoj fazi i do sad smo na razmjenu poslali dva političara.


Govori se čak i o potpisivanju posebnog sporazuma o specijalnim i paralelnim vezama među državama Balkana u ovoj oblasti.


S obzirom na to da je razmjena, ili kolokvijalno rečeno „preletanje“, iz partije u partiju unutar države već ustaljena praksa koja omogućava upoznavanje različitih platformi i usavršavanje, zamislite kakve bi benefite donio program međudržavne razmjene.


Nada Neđeljković

158 views0 comments
bottom of page