top of page
  • Writer's pictureTheNeđeljnik

Umjesto guščije, traže mu gužčiju mast

Updated: May 22, 2020

SRBAC, 10.05.2020. godine (Neđeljnik) - Jedan od najefikasnijih lijekova protiv bolesti disajnih puteva odavno je poznat u narodnoj medicini.



Potpuno prirodno sredstvo protiv kašlja, bronhitisa i astme koje naveliko proizvode brojni stanovnici Lijevčanskog polja je guščija mast.

Žarko S. uzgaja guske godinama, te proizvodi i prodaje ovaj lijek u okolnim mjestima. Posebno je velika potražnja u sezoni prehlada i gripa.


Ovo je jako sofisticiran i težak proces proizvodnje, zato je i cijena nešto viša. Mast se dobija šopanjem gusana, tako što se gusku hrana nagura u usta i onda se glađenjem guskovog vrata gore dole od glava ka trupu hrana spušta u želudac. Pravi muški posao - otkriva za Neđeljnik Žarko.

Međutim, često se žali da ga kontaktiraju osobe nesvakidašnjih seksualnij orijentacija, jer guščiju miješaju sa gužčijom mašću.


Kada su me prvi put pitali za gužčiju mast, mislio sam da traže lijek za hemoroide - navodi ovaj vrijedni domaćin, te dodaje - nakon istraživanja shvatio sam za čim je u stvari velika potražnja.

Onda se u njemu javio preduzetnik i došla mu je ideja da marketinšku strategiju okrene i ponudi svoj proizvod novoj ciljnoj grupi.

Iako ima brojne prednosti za pluća i disajni sistem, ipak sam shvatio da se može koristiti i kao gužčija mast, tako da sam odlučio da povećam proizvodnju i da na sljedećoj povorki "ima izaći" izreklamiram svoj proizvod", ističe preduzetni Lijevčanin.

Žarko Ostojić

201 views0 comments
bottom of page